Pravo na odustajanje i povrat robe
Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu. Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod.
Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen, ispravan i u originalnom neoštećenom pakovanju.
Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje plaćenog iznosa ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, zbog toga što je potrošač robom neadekvatno ili nepravilno rukovao.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen o njegovom trošku.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je kontaktirao prodavnicu pisanim putem radi ostustajanja. Po isteku 14 dana nakon što je kupac poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.
* Napomena: svi naknadni troškovi slanja robe (poštarina) padaju na teret kupca.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema neoštećenog i ispravnog proizvoda.
 
Zamena artikla
Ukoliko kupac želi zamenu artikla za drugi, slanjem poruke na našu e-mail adresu pokrenućemo postupak. Robu je u dogovoru s prodavcem potrebno vratiti kurirskom službom na adresu prodavnice. Pri pristizanju iste, prodavac će poslati odgovarajuću zamenu (u zavisnosti od njene dostupnosti na lageru).
* Napomena: svi naknadni troškovi slanja robe (poštarina) prilikom zamene robe padaju na teret kupca.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti ga u ispravnom i nekorišćenom stanju i ukoliko je moguće, u originalnom neoštećenom pakovanju.
Zamena je moguća u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke.
 
Reklamacije
Ukoliko robu kupujete u online prodavnici, molimo Vas da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje), nemate obavezu da ga preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate na mejl i obavestite o nastaloj situaciji, a mi ćemo Vas u najkraćem mogućem roku obavestiti o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem mejla.
Podatke koji se tiču broja Vašeg računa-otpremnice, artikla koji želite da reklamirate i opis problema koji imate možete dostaviti na mejl fanatic.sport013@gmail.com ili doći lično u našu radnju gde ćemo zajedno popuniti reklamacioni list.
Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u našoj prodavnici, neophodno je da sa fiskalnim računom, kao i artiklom koji reklamirate, dođete u našu radnju gde ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije, ili je možete podneti online.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste, odnosno do 30 dana kada je u pitanju tehnička roba.
* Napomena: U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Fanatic sport, već trošak pada na teret kupca.
 
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima korišćenja i reklamacije.